Sunday, March 8, 2009

Blessings

My 2 sweet Blessings on their way to church this morning...I love these kids so much!!!
It was chaos as always this morning as we are all running around getting ready for church. They looked super cute and I wanted to get a few pictures of them. I had to laugh to Shane as we loaded up to go - "We are going to have another one to dress for church VERY soon! We think it is crazy now!!!!"
One of my biggest blessings right now -I feel awesome!! I have more energy, all the sickness has subsided, and all my other issues have gone away!! I have felt so great this weekend, that I cannot help but praise our Lord for how He has blessed this baby and given our entire family a sense of relief. In addition, all of our family has been so much help and we could not have gotten through all of this without them. As well - I have to thank all of you my blog buddies - I know your prayers have helped us soooooo much!!! I love yall!!!!
2 other Blessings to me right this moment - the 3 Cadbury Creme Eggs I just inhaled and cold pizza =)!!

Happy Sunday and I hope you have a great week!! Did you see that people.com reported that Melissa from The Bachelor is going to be on DWTS!!!! Go here to read it!! She is soooo going to win!!

24 comments:

Shauna said...

I am new here! What an awesome blog! Hope you are having a great weekend!

Dallas said...

Loved C's hair this morning! Such a cutie!

Stylish Housewife said...

Your kids are just soooo precious! I'm glad to hear you're feeling better.

Amanda said...

Too sweet! I don't know how you all ever get out the door! One is almost impossible for me! =)

~Mrs. Guru~ said...

I had pizza this weekend along with Cadbury eggs as well. Love those darn eggs!

Alyssa said...

glad you are feeling good! we've been sick all weekend : (

ABC's gonna hook us no matter what, right!!!

Naturally Caffeinated Family said...

They look sooo cute standin there together! I am so glad you are feeling so much better! And I love cadbury eggs! oh yummy! I saw that about Melissa, what a couple weeks for her so far!

Bumpkin on a Swing said...

Cold Pizza too funny.......

Tara Gibson said...

his kiddos are just way too cute! Owen is getting good at posing! :)
Whoo hoo for melissa! Another show to watch on Mondays. :)

Brown Four...Never a Dull Moment said...

Great pictures! Love the outfits! I'm so glad you all had a great weekend!

I agree...there's nothing better than cadbury eggs and cold pizza! Yummy!

My name is Megan... said...

I love how they are holding hands! SO GLAD everything is okay with you and the baby!

Brooke Bertalan said...

I'm so glad you are doing so well! The kiddos look so cute. I think you and Shane will be just fine dressing all three babies on Sunday mornings. (Don't lie, you know that's your favorite part of the day dressing them up like little dolls. Precious kids + precious clothes = a happy morning.) Those are great pictures.

Becky said...

Rachel, you were put on this earth to produce kids and you know it. I don't know how you do all you do having parties, taking care of those two busy kids and working all day. I had a hard time balancing my life and I stayed home all day! Have a bunch of kids for us girlie, we love those grandkids! We are so gratefull to God for taking care of you and that precious baby - whether its a girl or a boy, we are looking forward to this one's arrival and seeing him/her fit into the family. Claire will become a little mother - Owen will be busy playing ball (business as usual for him) - LOL!

Ashley said...

They are beautiful! I love your little ones, can't wait for # 3! Glad you are feeling better girl! ;) I have been thinking about you everyday!

writing4612 said...

The kids look cute. I love Owen's expressions in the pics! He looks like he's up to something in the first two!

Glad you're feeling better!

Carolyn said...

They are so cute, I love how they hold hands. Adorable!!

I am so happy you feel better Rachel, that is a huge blessing. I cannot wait to find out if it's a girl or a boy!!

USCEmily said...

Great news about Melissa on Dancing with the Stars- my favorite show ever! I can't wait to watch tonight!!!

USCEmily said...
This comment has been removed by the author.
Lane said...

I am so glad you are feeling better!! They did look super cute at church...loved your matching hair do's! :) Too cute! I so hope I have a girl one day because I will be doing the same thing!

CAMoore said...

I just want to know....are you all on time wherever you go? I feel like since Cyler we are like 15 minutes late for everything! haha

Oh well....it's just our "Fashion" to be late!

Love Claires dress - adorable!

Nessa said...

Precious munchkins!!

amy (metz) walker said...

Cute! I saw that about Melissa on DWTS and I can honestly say that I'll have to watch just to see now that she's on there...and I've never watched that show before!

Kari Beth said...

your babies always look so precious!!!

Maggie said...

LOL, Cadbury eggs and cold pizza, now THAT'S a combo!! lol I remember w/ Jonah I couldn't get enough chocolate milk when I was preg. I would wake up in the middle of the night and have to get up and get some. Day or night, I craved it. I'm figuring out now that's prob why he's such a choc-o-milk-o-holic!! haha

Aren't cravings funny?! I haven't had any choc milk since then, and have NO desire to drink it now.